Δοχείο ήχου I

Ο εύπλαστος πηλός, επί της ουσίας χώμα και νερό, εγκλωβίζει τον αέρα, ορίζοντας το περίγραμμα ενός κενού χώρου. Μετά το ψήσιμο, το νερό και η πλαστικότητα μεταποιούνται σε μια απολύτως στεγνή και πυκνή ύλη. Κι όμως, εν είδει ανάμνησης της πρότερης φύσης του, παράγει ήχους που παραπέμπουν στο υγρό στοιχείο, χωρίς ίχνος νερού στη μάζα του με τη συμβολή της ρευστότητας που επιτρέπει ο αέρας.

Δοχείο ήχου II

Ορυκτά και πηλοί από διαφορετικά σημεία της Σερίφου (Αβεσσαλός, Μεγαλο λιβάδι, Βαγόνια, Αγία Τριάδα, Μαλλιάδικο) χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία και των δύο ιδιόφωνων, είτε ζυμωμένα μέσα στο σώμα του πηλού είτε μαζί με στάχτη για τη σύσταση των υαλωμάτων.

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ
Vassiliki Kyriaki-portrait

Βασιλική Κυριάκη